Contact en meer...

Gebruikersbeheer

Werk samen met collega's aan het creëren en afhandelen van (ingevulde) formulieren.

Gebruikers aanmaken en beheren

Met de Seneca Formulierenserver kun je zelf meerdere gebruikers aanmaken, zodat ook collega’s gemaakte formulieren kunnen zien, bewerken en kunnen toepassen en de resultaten kunnen bekijken. Zij kunnen gebruik maken van de tweetalige beheeromgeving (Nederlands en Engels).

In de formulierenserver kun je gebruik maken van de standaard gebruikersrollen en zelf nieuwe gebruikersrollen definiëren.

Bij elke gebruikersrol die je opstelt geef je aan welke functionaliteit voor die rol beschikbaar moet zijn. Vervolgens kun je deze gebruikersrol toekennen aan gebruikers. Het is ook mogelijk om meerdere gebruikersrollen aan één persoon toe te kennen.

Gebruikersrollen

Er zijn drie gebruikersrollen standaard beschikbaar:

  • Administrator;
  • Customer;
  • Producthandler

Meer functies

  • ADFS

    Beveiligde toegang tot gegevens staat bij Seneca hoog in het vaandel. De...

  • Afspraak maken

    Maak eenvoudig een afspraakformulier die gekoppeld is aan jouw afspraaksoftware...

  • AVG - beveiliging persoonsgegevens

    Wij slaan de persoonsgegevens die u uitvraagt in uw formulieren op in onze ICT...

  • Baliemodus

    Vul formulieren samen in met de aanvrager. De baliemedewerker vult het formulier, in...

  • Berekeningen

    De beste klantbeleving creëer je met online formulieren die zich aanpassen aan...

<< Alle functies